Härliga shopping

Har haft ett ganska fullspäckat schema den senaste tiden och efter förra helgen så hade jag lovat mig en rejäl tröstshopping på MUS. Sagt och gjort, i onsdags så träffade jag en kompis på stan efter skolan. (som förövrigt gick så sjukt bra att jag var salig)
Vi gick in på MUS och hon var precis det stödet man behöver ha på tröstshopping, höll mina varor och sa att jag skulle köpa vad jag än tog i.

Det blev inte så värst mycket ändå, jag höll mig i skinnet, är så sjukt sugen på att köpa på mig strass, glitter och lite eyedust men har inte riktigt bestämt mig för vilka så avvaktar med det.
Mixing liquid var slut och även Cake eyeliner, synd men så blir det ibland.



Det blev ögonskuggorna Sibiria och Regent, samt läpppennan a perfect pink och en liten puderpuff :)


Regent
En skugga som var riktigt snygg, grön, guld, brun, ja vet inte riktigt hur jag ska förklara den, nästan metallisk, skitsnygg!


Sibiria
En ljus härlig skugga som kan bli snygg som highlighter

A Perfect Pink / Sibiria / Regent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0