Kakan Testar

Då har jag varit i farten igen, insgå att jag verkligen ligger efter när det gäller att berätta mitt omdöme av produkter jag testar, här kommer det en liten en i alla fall.
Jag är dålig på att veta hur länge och i vilka lägen jag ska testa produkterna för att få en så rättvis bedömning som möjligt.

Först ut blev Fresh Grapefruit, Organic Surge



En hårinpackning som ska vara så där bra för håret som alla inpackningar. Återfukta, reparera och göra håret lyckligt (?) (det är min kassa engelska som tolkat texten hehe)

Även om jag sällan tror på allt som står på förpackningarna så är jag nöjd.

Jag har använt inpackningen vid tre olika tillfällen. En gång under normala förhållanden, en gång med förfärligt skick på min hårbotten och en gång med ännu värre skick på håret.

Jag gillar egentligen inte konceptet med en burk, tycker dte är lite kladdigt att gröpa i burken för att få rätt mängd, tub eller pumpflaska passar mig mer i smaken, men dte är väl det enda negativa jag kan komma på. Produkten är dryg och relativt lätt att fördela i håret.

Alla gånger har resultaten varit blankt, mjukt, lättarbetat hår som känts friskare och fått den där nyfärgade känslan.
Min hårbotten soms täller till med problem i tid och otid har inte reagerat, ingen klåda, inga sår utan den känns som den inte är där, precis som det ska vara.
Doften är mild, sitter inte kvar i håret efteråt, vilket jag tycker är synd, men inget negativt egentligen.


Jag är kanonnöjd och kommer förmodligen att leta rätt på en ny burk när min är slut. Nu ska jag bara testa den andra doften och hoppas att den sitter kvar efteråt och är lika härlig som denna, då är dte en ny klar favorit.

Betyg: 4/5 Minuset är förpackningen och att doften inte stannar kvar i håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0