Lika bra att varna redan nu

Lika bra att varna er innan jag försvinner helt.
Just nu är det nedräkning. Jag har fullt upp med skolan nästa vecka, jag fylle rår nästa helg och nästa helg är jag borta från fredag till söndag för att jags ak arrangera och tävla i ett svenskt mästerskap.
Smink kommer att användas, men inget avancerat, om jag skulle använda två olika skuggor skulle jag bli förvånad, så det är ingenting att ta kort på och visa upp. Jag lär vara stressad och helt slut, så jag varnar er nu.
Framåt vecka 44 kanske jag är tillbaka igen, tills dess blir det några enstaka inlägg skulle jag tro, inga roliga experiment tror jag, tiden lär nog inte finnas tyvärr.

Imorgon däremot blir det lite shopping på förmiddagen innan mitt fullspäckade schema startar för dagen. Planerar för ett stop på MUS och då ska Mixing Liquid och Cleansing Water bland annat inhandlas.

Här kommer en bild ifrån somras tror jag, strax efter jag fått hem min 120-palett, alla skuggorna kommer där ur i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0