Nummer tre på resan

Jag fortsätter min resa med läppstift nummer tre.
Är fortfarande tokförkyld så blir inte mycket smink för mig just nu, så ni får stå ut med lite läppar så länge. Ska se om jag kanske får till någon rolig testsminkning idag.



Det här är mitt senaste nyförvärv.
Oriflame Colour Attraction i färgen Frosted Peach

Det är ett otroligt lent stift med en färg som verkligen kan peskrivas som Frosted Peach. Det bli neutralt men med en finish som är frostig elle rnästan metallisk elle rhur man nu ska förklara det.
Jag har inte hunnit testa det tillräckligt mycket för att säga något om hållbarheten, men det kommer verkligen bli ett stift som åker på till vardags, för snyggt är det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0