Pigg och kry?

Sitter här och gottar mig. Känner att halsen börjar bli lite bättre och hostan avtar lite, kan andas lite grann utan att behöva få en hostattack.
Skämde bort mig själv ikväll, blev en lång varm dusch, ansiktsmask, peeling, hårinpackning, massor av lotion efteråt och nu sitter jag här och gottar mig med Lindt Excellence Blueberry intense, riktigt smaskig.

Funderar på att måla naglarna i någon härlig färg, men majoriteten av mina nagelleck är väldigt somriga så får se om jag kan hitta något som kan passa den allt mer mörka årstiden. Jag älskar hösten egentligen men just nu är det lite väl blött och kallt till och från.

Ska i alla fall fixa en stor kopp rykande te nu, mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0