Stylish Apricot

Som jag skrev så åkte det på lite nagellack i söndag.
I måndags fastnade de på bild och i tisdags så pillade jag bort det.
Klarar inte av nagelleck, det är skitsnyggt i en dag eller max två sedan är det helt förstört på mig.
Nu är det en annan färg för två dagar men innan jag visar mina naglar idag så tänkte jag visa hur de såg ut i måndags och tisdags :)



Valet föll på ett lack ifrån H&M, Stylish Apricot

Jag har först ett lager baslack ifrån Depend
Sedan ligger två lager av Stylish Apricot
Sist ligger ett lager av fast Forward Top Coat ifrån China Glaze

Gillar färgen skarpt, tittar man riktigt när så finns det lite skimmer i så det blir inte helt platt och trist om jag ibland tycker lack kan bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0