Wild Cherry

I helgen som var så försvann jag en tid, jag hade fullt upp med att tävla och sedan fyllde jag år också.

Fördelen med att tävla är att man vinner saker, mycket av det jag fick med mig hem platsar inte här i en sminkblogg, men jag två små söta askar ifrån Bodyshop med miniflaskor av bodylotion, duschtvål och sedan en puff till. Den ena var i Wild Cherry och den andra i Mango, båda doftar ljuvligt.

När jag fyllde år fick jag ett stort paket ifrån Body Shop, det var en stor fin låda med Wild Cherry serien.
Paketet innehåll en stor duschtvål, ett body butter, en puff, en tvål och en body scrub.
Doften är ljuvlig inte så där stark körsbär utan lite lagom.
Ser verkligen fram emot att sätta mina fingrar i alla burkar :)



    

            



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0