Dagens experiment

I juli blev jag kär i skuggan rec på MUS, den fick följa med hem och sedan dess har jag varje gång jag plockat i dosan tänkt att jag måste testa att göra en snygg mörk sotning med den. Ändå har den legat oanvänd men idag åkte den fram, planen var en mörk sotning men någonstans på vägen blev det annorlunda och det blev en lite rolig sminkning med blått och silver och skarpa linjer, tyckte det blev coolt och skulla lätt kunna göra om det för en festmake, fast med lite glitter och andra tillägg tror jag :)



Jag har använt mig av

Bas:
Primer är photofinish ifrån Smashbox
Fondation är Matt fondation ifrån MUS
Concealer: Cover All Mix ifrån MUS
Puder: Stay Matte ifrån Rimmel

Ögon:
Bas för skuggorna är Hightech lighter Saturn ifrån MUS
La en silverskugga ifrån min 120palett över halva ögonlocket och längst med hela globlinjen.
Sedan var det dags för rec, la den på resterande ögonlocket.
Drog en linje av rec under ögat och även en tunnare linje av den silverfärgade skuggan.
Svart kajal ifrån MAC
Svart eyelinjer ifrån oriflame
Mascara ifrån Maxfactor, False Lash effect
Lite highlighter ifrån 120-paletten.
Tri Brow color ifrån MUS

Läppar:
Potgloss Ski ifrån MUS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0