En salig blandning

Skrev ju tidigare om potgloss Ski som hittade hem till mig, det var inte riktigt det enda som följde med mig hem. Hade bokat in en kurs så blev sminkad i en cool turkos sminkning me dinslag av silver och mörkblått, skitsnyggt blev det, dock var klockan för mycket när jag kom hem så fanns ingen ljus som gjorde sminkningen rättvis utan att det mer eller mindre såg ut som två blåtiror. Jaja hur som så fick en ny foundation följa med hem, ett rouge och en borste förrutom Ski då såklart. Lite bilder kommer här.

Ja här är hela härligheten. Matt Foundation vanilla, borste 105 Potgloss Ski och blush Fresh


En rouge fick följa med, valde den hon använde på mig, så det blev Fresh


En ny ögonskuggsborste, nr 105

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0