Isadora

Ny vecka nya tag. Denna vecka blir betydligt lugnare för min del än förra, vilket min kropp nog säger -ja tack till. Blev lite väl intensivt undre några dagar och det ledde till en hel del näsblod igår. Jag fattade vinken och denna vecka blir utan stress.

Nu ska jag strax iväg till Marieberg och shoppa lite så passade på att använda min nya palett ifrån Isadora. Ljuvliga färger.

Blev något enkelt och lite lagom så där idag, den första september. Använde den ljusa som highlighter, sedan den lite mer cremefärgade i ögonvrån, guldfärgade i mitten och sedan den mörka bruna i yttre ögonvrån och upp i glodlinjen. Eyeliner är Super liner Carbon Gloss ifrån Lóréal, i övrigt det vanliga.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0