Kakan Testar

Då var det dags att testa en ny produkt.
För någon/några veckor sedan var jag på stan och såg en ny serie med produkter på Apoteket, det var Demons & Angels jag fastnade för. En serie som jag drogs åt tack vare sitt utseende, idag slog jag till på en rengöring. Jag valde Foaming Face Wash, alltså en rengörings mousse.
Jag har aldrig tidigare använt mig av en rengörings mousse så det ska bli spännande att testa, min första tanke är doften, den känns väldigt manlig i doften och i ett svagt ögonblick trodde jag att det var en herrprodukt tills jag ändå läser och det står att den effektivt klarar av att avlägsna make-up. Jaja nu ska den testas i alla fall :) Återkommer med betyg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0