Xocoatl och black tied

Idag var det tidig morgon som gällde och dagens smink blev brunt och svart.



Jag har använt mig av min vanliga bas. Längst in ligger Touch ifrån MUS, sedan ligger Xocoatl även den ifrån MUS och ytterst la jag på Black Tied ifrån MAC för lite extra intensitet.
Eyeliner och mascara som vanligt. Tri Brow Color på ögonbrynen, gillar den produkten, har börjat lära mig vilka färger jag ska ha vart nu.
Rouge glömde jag helt bort (?) hur man nu kan göra det, på läpparna ligger raspberry lip butter ifrån Mars & Spencer.
Om ni tycker jag ser väldigt röd ut här och var så är anledningen att jag brände mig i solen, igår. Den 13 september, ja ibland förvånas man men röd i ansiktet var jag verkligen när jag vaknade, tänkte nog inte på hur stark solen var igår.




Det var allt, imorgon lär min sminkning blir mörkt brun eller grön, varför får ni se snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0