FOTD

Här får ni årets sista färska FOTD skulle jag tro.
Jag sitter hemma med en packad resväska och ska strax åka iväg till tåget, jag kommer hem igen om ungefär en vecka och när jag är borta lär jag inte blogga tyvärr. Däremot har jag gjort iordning några tidsinställda inlägg så några inlägg blir det ändå när jag är iväg.



Ansikte:
Cover All Mix (Make up Store)
Matt foundation (Make up Store)
Micronized Compakt Powder (Make up Store)
Blush Metal Cherry (Make up Store)

Ögon:
Eyeshadow Base (Art Deco)
3 nyanser ifrån Wyniepaletten (ljus, mellan och mörk brun)
Eyeshadow Carbon (MAC)
Eyeliner Stylo (Oriflame)
Max Lashes Mascara (Make up Store)
Eyepen Vanilla (Make up Store)


(Alla tre skuggorna ur andra stapeln ifrån vänster använde jag idag)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0