FOTD

Jag saknar dagsljus, jag känner mig mer inspirerad när det är ljust, nu när jag känner mig inspirerad så försvinner lusten så fort jag inser att det är mörkt och bilderna blir dåliga. Jag är dock inte ensam om det här problemet och antar att det bara är att bita ihop, trots allt gillar jag verkligen jul och nyår, snart dags att planera jul- och nyårssminkningarna :)

Om vi bortser ifrån att mörkret tagit över och har lite hänsyn över mina bilder i några månader till ljuset visar sig igen så ska jag göra mitt bästa för att få upp lite bilder här då och då.

I måndags så var det först flytt som gällde och därefter så blev det lite impulsbesök på ett luciafirande, vilket för mig betyder glitter så jag uppdaterade mn sminkning med lite guldskimmer till kvällen.



Ansikte:
Dream matte mousse foundation (Maybelline)
Stay Matte Powder (Rimmel)
Wonderblush Goddess (Make Up Store)

Ögon:
Primer Potion Sin (Urban Decay)
Microshadow Nox (Make Up Store)
Cheek & Face Powder (The Body Shop)
Tri Brow Color (Make Up Store)
Microshadow Choko 'dor (Make Up Store)
Studio eyeliner (Oriflame)
Absolute Hi Tech Mascara (Deborah)
Eyepen Vanilla (Make Up Store)
Eyeshadow 24k (Make up Cosmetics) (Över hela ögonen för guldskimmer)

Läppar:
Glosslips Vide (Make Up Store)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0