Min sminkförvaring 3/7

Här kommer låda nummer tre, kanske min absoluta favoritlåda även om jag lugnat ner mig på sistonne Läppgojslådan!


Ja här trängs läppstift, läppglans, läppbalsam och läppennor. Läppglans var min drog en period, och för något år sedan ägde jag nog bara några enstaka läppstift och inga läpppennor. Jag har lugnat ner mig med inköp av läppglans och har mer och mer insett förtjusningen med läppstift också.


Längst ner till vänster hittar vi mina läppstift
Make up Store: Crown, Trip, Stage, Crust och Pretty
ELF: Party Pink
Oriflame: Sweet Clementine, Frosted Peach, Golden red, Cabaret Red och Peach
The Body Shop: Nr 7, 42 och 54
Lumene nr 60 och 83
Vevay Beige Sable


Nere till höger hittar vi mina läppglans och potgloss ifrån Make up Store
Vi har tre stycken minisar som jag inte kommer ihåg vilka nyanser de är i
Potgloss Best, Ski och Way
Gloss Lips: Rio, Wide, Dune och Wizz


Uppe till vänster har vi en enda stor röra av glans och pennor
Har ingen möjlighet att få med här vilka alla är men kanske kan återkomma längre fram med ett inlägg ägnat åt denna lilla låda. Det finns många många godbitar i den :)


I den sista stora lådan har vi alla läppbalsam och läppgojs som inte riktigt är glans. Favoriterna ligger högst upp, det blå ifrån Oriflame, mina tre ifrån Yes To Carrots samt det längst till vänster som är ett ifrån en Aloe vera återförsäljare, tror jag minst är inne på mitt femte av den sorten, det är så fruktansvärt bra mot även de torraste läppar, ett måste ha för mig.

Ja det var min läpplåda, fortfarande så gäller det att skriva om det är något ni vill se mer av, swatches eller med i sminkningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0