Min sminkförvaring 4/7

Då fortsätter vi med låda nummer fyra

I den hittar vi diverse saker som inte används så flitigt


Det finns lite blandat här i basproduter, ögonpennor mascaror som inte används m.m.


I det här facket hittar vi en mineral foundation ifrån Loréal, en mousefoundation ifrån Maybelline samt en primer ifrån Smashbox. Primern är nästan slut så den har fått flytta ner ifrån översta lådan.


Nere till vänster hittar vi lite puder
Två löspuder ifrån Oriflame, varav det ena ifrån deras Giordani Gold serie.
Ett puder ifrån Nivea
Samt H&M's dubbla ögonbrynsskugga


Uppe till vänster har vi lite blandat av rouge och bronzers
Är två stycken mouserouge ifrån Maybelline. Två rouge ifrån Oriflame. Ett Anti-shine puder ifrån Smashbox. Lite blandade bronzers ifrån oriflame och två krämblush ifrån H&M


I Sista facket har vi olika ögonpennor, mascaror som jag inte använder, eyeliners som inte används så ofta osv.

Ja det här är väl den lådan som jag använder minst, mycket kanske kan rensas ut men nån gång ibland vill jag ha de, så länge det känns fräsht så får det vara kvar tills jag gör nästa stora utrensning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0