Min sminkförvaring 5/7

Låda nummer fem får ni kika i på självaste julafton. Lådan är väl den som verkligen växt mest under året. Nagellack är ett intresse som kommit tillbaka och nu har blivit större än någonsin hos mig.


Här har ni nästan hela min samling, självklart hade några rackare rymt.


Mina bas och toplack står i högra hörnet
Ett baslack ifrån Depend
Ett överlack ifrån Claudia
Ett lack som ska ta bort missfärgningar ifrån Maybelline
Matt överlack ifrån Make up store
Två snabbtorkande överlack ett ifrån China Glaze och det andra ifrån Essence.


Nere till vänster står det mest Glitterlack. Rena glitterlack samt lack med så svag färg att det endast blir glitter och/eller skimmer.
Favoriterna är Sparkle-icious ifrån OPI, Guldglitter ifrån Depend och Red Glitter ifrån Mavala.




Uppe till vänster har vi min rosa samling. Här trängs alla mina rosa lack med aprikosa och korallfärgade lack. Att hitta den perfekta rosa är svårt men min favorit just nu är nr 005 ifrån Depend.


I den sista lådan finns resten. Svarta, Gråa, Bruna, Oranga, Gula, Blåa, Gröna, Vita och Lila lack. Så här är det en enda stor röra även om det är skapligt färgsorterat. Här ligger blåa Yodel Me On My Cell ifrån OPI väldigt bra till för en favoritplats.


Det var nagellacken, någon nyans ni vill se mer av?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0