Min sminkförvaring 6/7

Här kommer sista lådan ifrån Helmer.


Här har vi lösa ögonskuggor, glitter, strazz och stora paletter


Till vänster har vi alla mina lösa ögonskuggor ifrån Make up Cosmetics, favoriterna är Sea och Diamond Green. Sedan finns det en lös skugga ifrån Gosh utan namn, en ifrån Face STHLM samt en ifrån Giodani Gold Oriflame.
Samtliga skuggor i denna låda används alldeles för sällan tyvärr.


Sedan har vli lite glitter, lösa glitter och glittereyeliner samt lite strazz. På den första bilden ser ni även tre glittertorn ifrån Panduro som jag tog bort vid närbilden då de skymde allt annat.

Längst bak ligger min 120-palett och en gammal palett me dnågra krämskuggor samt en fin bronzer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0