Sotning med en färgklick

En sotning är alltid snyggt och i de flesta olika varianter också.
Jag kände för en riktigt svart sotning men ville bryta av med en färgklick, så en turkos eyeliner blev det.


Ville kolla av hur det såg ut så tog en bild när eyeliner kommit på plats (Mascara fattas alltså) Kände att jag ville ha något mer...



Så jag la dit en lila eyeliner i ögonvrån och tonade ihop den med den turkosa. Sedan var det dags för mascara.

Hightechlighter Space som bas (Make up Store)
Den mörkaste ur Tri Brow Color över hela ögat och under. Den ljusaste som highligt. mellanfärgen till ögonbrynden blandat med Choko 'dor (Make up Store)
Eye kohl Smolder under ögat och innanför (MAC)
Sedan blandade jag pigmentet Fantasy med Mixing Liquid och den lila nyansen heter Lost. (Make up Cosmetics)
Mascaran är Max Lashes (Make up Store)

Gillar att bryta av med en färgklick ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0