Vad håller jag på med ?

Jag har fullt upp just nu, jag hinner knappt med mig själv och listan på saker jag ska hinan göra blir längre och längre, därför ligger tyvärr bloggen väldigt lågt på min prioriteringslista just nu.

Idag blev det en tripp till centrum och jag kikade snabbt in på Make up Store och köpte en ny foundation då min matt foundation börjar ta slut och dessutom är gränsfall till för mörk för mig. Så det blev en Matt foundation i nyansen cream idag.
Dessutom berättade jag för pappa att jag ville ha deras Brush kit i julklapp så det innhandlades och ligger nu och väntar på mig tills julafton. Kittet innehåller flera av mina bortsra som används dagligen men att ha några extra känns inte helt fel.

Vi får se när jag har fått ordning på min vardag igen och tagit igen allting som måste hinnas med, har dessutom en knapp vecka att tömma en släktings lägenhet för flytt och det tar också sin lilla tid när man måste packa, flytta och packa upp allting.

Hoppas att jag får upp lite inlägg här snart, men just nu är det tyvärr alldeles för mycket för att jag ska orka göra någon rolig sminkning, ta bilder eller reccensera produkter tyvärr.


En bild från när jag fortfarande var blond med gräslig utväxt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0