Riktigt sugen...

Ja det finns väldigt mycket i skönhetsväg jag är sugen på just nu. Först och främst så vill jag ha hem min beställning ifrån E.L.F nu, antar att den först dyker upp nästa vecka, men det känns som en evighet, även om jag vet att helgen bara kommer svisha förbi. I Övrigt så är det alltid saker som behöver fyllas på.

Nyss var jag inne på Lip Gloss Bitch och läste om Smashbox Masquerade Collection. Två av produkterna var det som jag drogs åt lite extra
Intrigue Creamy Cheek Color & Brush samt Illusion Baked Soft Lights Palette
De två produkterna kommer jag verkligen spana in lite extra när kollektionen släpps i höst

Det känns nästan fel att skriva att jag längtar till hösten, men jag får väl skriva att jag längtar tills höstkollektionerna släpps. Just höstkollektionerna brukar jag gilla väldigt mycket så får hoppas att det blir så i år också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0