Oj en dagens till

Ja se här, ännu en dagens på rätt plats och inte i härheten av tolvslaget, haha. Tänker dock inte skämme bort er, imorgon åker jag till min pojkvän för att fira midsommar så då blir det uppehåll här på bloggen. Tror att det kommer bli lite sporadiska inlägg nu under sommaren lite till och från beroende på väder och hur mycket jag har att göra :)

Igår bar det iväg till min frisör och efter blondering av utväxten så kapades det på längden och sedan blev det en snelugg, har inte haft lugg sedan mellanstadiet så det känns lite ovant faktiskt, haha.
Dagens sminkning blev en light-variant av gårdagens, har glömt bort hur fin skuggan Splash är.

 

Ansikte:
Concealer: Cover All Mix 
Foundation. Liquid och matte foundation
Blush: Fresh
Puder:  Micronized compact powder

Ögon:
Bas: Hightechlighter Saturn
Ögonskuggor: Satin som highlight, Splash på locket och City Jungle i globlinjen
Ögonpenna: Vanilla och Copacabana
Eyeliner: Cake eyeliner
Ögonbryn: Tri brow color
Mascara: False lash effect mascara - Max factor

Har jag inte skrivit något märke efter produkten så kommer den ifrån Make Up Store, insåg att det blev övervägande smink därifrån idag.






Gillar effekten av att mina ögon blir väldigt blåa av skuggorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0