Sommarlov

Jag måste erkänna, jag saknar bloggen. Jag saknar pysslet med att sminka, ta bilder, redigering och sedan skriva ihop inläggen. Den största anledningen till att jag inte bloggar är att jag inte har tid/ork till att ta bilderna. Jag är oftast så stressad när jag har sminkat klart mig att jag inte hinner ta några bilder och när jag är hemma igen är ljuset så dåligt att jag tappar lusten.

Nu tänkte jag att det får bli lite sommarlov här, jag komme rin med små inlägg då och då hoppas jag med somriga sminkningar eller inköp. Blir säkert en hel del neutrala sminkningar också är mycket sånt just nu.

Mina sommarfavoriter just nu en lätt bas med mycket skimmer via Visions Peach me Perfect Skin glow ifrån Oriflame. Rosiga kinder med MUS Blush Fresh och sedan lite M/S Nox för extra skimmer.
Ljus ögonskugga genom MUS M/S Dry Lake, Sibiria och Satin. Eyeliner, mascara och sedan läppglans Best eller Way ifrån MUS då känner jag mig klar :)

Ha en alldeles underbar sommar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0