Citroner

Det är väl få som har missat The Body Shops senaste lansering Sweet Lemon.
Redan första gången jag läste om den så blev jag lite intresserad, citron doftar ju vanligtvis riktigt gott och fräscht, men kan även bli otroligt likt rengöringsmedel så spekulationerna om det skulle bli en hit eller ett magplask var många.

I måndags var jag inne på The Body Shop och doppade näsna i de gula förpackningarna. Jag blev possitiv. Det luktade söta mogna citroner. Så en Sweet Lemon Whip Body Lotion fick följa med mig hem, 150:- tll ordinarie pris och 110:- om man är medlem.
Jag gillar att förpackningen är en pumpflaska, så smidigt att inte behöva hålla på med burkar med lock eller en tub. Pumpflaskor får pluspoäng hos mig.
Jag är lite sugen på läppbalsamet också men får fundera lite till innan jag slår till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0