Äntligen hemma

Nu sitter jag äntligen hemma vid min dator igen.
Har varit på resande fot sedan i torsdags och nu landade jag hemma igen, det är alltid ganska skönt att komma hem igen och just nu har jag så ont i kroppen så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
När jag var borta fick ni kika lite på några inköp ifrån Spanien och tanken var att ni skulle få se en sminkning ifrån helgen men när jag packade om min ryggsäck i resväskan för att få plats med allt så hamnade kameran utanför och låg kvar hemma på min säng.

Så min snygga festsminkning ifrån lördags i grå-brunt, mörkbrunt och svart med långa lösfrallor och perfekt bas blev det helt enkelt inga bilder på. Tyvärr.

Vi får se om det blir någon dagens nu framöver, veckans schema är fullplanerat som vanligt ska bland annat hjälpa lite släktingar att flytta så det betyder tyvärr inga roliga sminkningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0