En beauty 3a

Jag hakar på LipGloss Bitch och slänger in en beauty 3a i brist på bilder.



3 produkter på hyllan i min dusch


Body Wash Lemon Maringue - Sephora

En helt underbar duschtvål jag hittade i Spanien, doften är magisk och jag är beroende.

Body Scrub Wild Cherry - The Body Shop

En scrub jag kanske inte är helt nöjd över men just nu kämpar för att göra slut på.

Dry Scalp Care Shampo - Head and sholders

Det enda "billiga" shampot som min hårbotten tycker om. I vanliga fall står det en flaska Joico K-pak men den är slut och när det kostar några hundralappar flaskan tar det emot att köpa en ny.

Jag gillar intiativet till 1 Beauty 3a och hoppas att det kommer upp nya teman regelbundet så ska jag försöka haka på.
Mitt mål just nu är att hitta mitt minneskort sedan spanien-resan så att jag kan komma ikapp med bilder. Sedan ska jag ta massa nya bilder på det nya sminket så att ni ska få se. Finns några favoriter redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0