En enkel FOTD

Sitter här och ska strax iväg till min frisör. Det är dags att färga det lite mörkare igen då färgen blev rejält blekt i Spanien. Dessutom blir det väl en del på topparna också. Så mitt hår står just nu åt alla håll och kanter, igår blev det lite tupering för att få lite volym och idag vill det inte riktigt sammarbeta då jag inte vill ha i några produkter när jag strax ska iväg till frisören.

Var inte jättesugen på att sminka mig så blev lite enkelt idag.



Ansikte:
Liquid foundation (Make up Store)
Mizronised Compact Powder (Make up Store)
Blush Metal Cherry (Make up Store)



Ögon:
Paint Pot Bare Study (Mac)
Microshadow Spruce (Make up Store)
Eyepen Vanilla (Make up Store)
Max lashes mascara (Make up Store)
Tri Bro Color (Make up Store)

Läppar:
Colourglide Lipcolor nr 54 (The Body Shop)
Gloss lips Dune (Make up Store)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0