Gårdagens med Ashes och Tuch

Nu är jag hemma ifrån frisören, mitt hår är nu lite mörkare med lite inslag av guld och rött, det blev en ritktigt bra färg. Luggen fick en välbehövlig kapning och även resten av håret.
Igår slängde jag in en bild på mitt smink men hade inte tid att berätta vad jag använt, så här kommer gårdagens sminkning igen.



Ansikte:
Photo Finish Primer (Smashbox)
Cover All Mix (Make up Store)
Matte Foundation (Make up Store)
Stay Matte Powder (Rimmel)
Wonderblush Cairo (Make up Store)

Ögon:
Eyeshadow base (Artdeco)
Microshadow Spruce, på den inre delen av ögonlocket (Make up Store)
Microshadow Ashes, på den yttre delen av ögonlocket och upp mot globlinjen (Make up Store)
Microshadow Tuch, i globlinjen (Make up Store)
Carbon, för extra färg i globlinjen (Mac)
Microshadow Touch, som highlight (Make up Store)
Eyekohl Smodler (Mac)
Cake eyeliner black (Make up Store)
Max Lashes (Make up Store)
Tri Brow color (Make up Store)
False lashes nr 116 (Ardell)



Det blåa från Ashes och Tuch kommer inte riktigt fram i bilderna tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0