Guldigt

Här kommer lite bilder på mina naglar just nu.

Det är MNY i nyansen 445 som fick pryda mina naglar.



Lacket är riktigt speciellt och jag kan inte bestämma mig helt om vilken färg det har. I vissa ljus är det guldfärgat, ia ndra drar det åt silver och ibland känns det mer som en antik guldfärg. Oavsett ljus är det här ett riktigt fint lack.
Jag målade 2 lager och ett lageröverlack men på morgonen efter så lade jag på ytterligare ett lager färg och det är även då bilderna är tagna. Glömde även bort att ta bort spill utanför innan jag tog bilderna men ni får ha överseende med det.
Lacket är skapligt lättlackat men tar lite tid på sig att torka.



Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Håller med, bitarna är för stora.



Snyggt lack!

2010-11-19 @ 20:52:40
URL: http://makeupartisten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0