I Love...

Snart så har jag visat upp de flesta av mina inöp från Spanien men här kommer i alla fall ännu ett. Ni har sett minst ett av dessa vid en sminkning för ett tag sedan men här kommer en helhetsbild.

Detta litte kit hittade jag inne i en parfymbutik som heter Douglas. Knappt 4 euro skulle de ha för alla fyra små tuberna. Jag är otroligt svag för hallon och det var för den som jag köpte det.



Mango & Papaya har en svag fin färg och doftar ljuvligt och friskt.

Coconut & Cream luktar helt enkelt kokos, men lite sötare än vanligt. Glanset blir inte vitt som tur är men ljusar ändå upp

Raspberry & Blackberry var anledningen till köpet, dofter härligt och ger en ganska intensiv färg för ett gloss.

Strawberry & Milkshake är den som kommer att användas minst, jag har jättesvårt för jordgubbsdoft och klarar helt enkelt inte av det, så det lär nog flytta till någon vän.

Swatches på glossen kommer längre fram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0