Mina födelsedagspresenter

Jag fyllde 22 år när jag var i Spanien och det firade jag genom att köpa några presenter till mig själv. Den store överraskningen var att Spehora flyttat in på El Corte Ingles, så där tillbringade jag så lång tid jag kunde innan jag fick allt för höga suckar ifrån mitt sällskap.

Så min första present blev en Urban Decey Primer Potion. Tyvärr var orginalet slut så det blev bara Sin som fick följa med hem, annars hade jag gärna köpt en av varje.



Här har vi härligheten, jag har ännu inte hunnit använda den speciellt mycket men de gångerna jag testat den har jag varit nöjd med resultatet.


Present nummer två som var planerad var Paint Pot Bare Study ifrån MAC.






Detta var det första som inhandlades i sminkväg, blev en hel del fler småsaker som jag tänkte visa framöver men detta är en början i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0