Silver och blått

Ibland går verkligen inte allt som man tänkt sig, min vecka blev fullbokad så jag har knappt haft en minut över, vilket innebär att jag inte haft så mycket tid att ordna med helgens inlägg tyvärr. Sitter och ska strax sminka mig och sen fara iväg. Mitt minneskort vill inte bli hittat av datorn så kan inte visa hur dagens nagellack ser ut heller och det blir ingen dagens sminkning.  Kan i alla fall berätta att mina naglar pryds av ett egengjort franken-lack. Det är helt enkelt en svart bas av China Glaze liquid leather och sedan om du kikar närmre så finns det blått och grönt skimmer ifrån Yodel me on my cell ifrån samma märke. En kombination som verkligen blev som jag hade tänkt mig.
Här kommer i alla fall gårdagens blå-grå sminkning. Tyvärr tar blixten bort det mesta av det blå.



Ansikte:
Matt foundation (Make up Store)
Cover All Mix (Make up Store)
Wonderblush Goddess (Make up Store)
Micronized Compact Powder (Make up Store)



Ögon:
Primer Potion Sin (Urban Decay)
Gelliner Platinum (Coastal Scents)
Microshadow Ashes (Make up Store)
Microshadow Tuch (Make up Store)
Microshadow Sibiria (Make up Store)
Eyekohl SMolder (Mac)
Tri Brow Color (Make up Store)
Max Lashes (Make up Store)



Läppar:
Frosted Peach (Oriflame)
Minted Lipgloss Seattle (E.L.F)
+ ett genomskinligt gloss med blått glitter

Känns som jag värmer upp inför nyår, nyår är silver, glitter och inslag av blått för mig. Jul är guld och rött. Ja tänk vad man förknippar vissa dagar med olika färger.

Nu ska jag ta och sminka mig lite och föna håret så att jag kommer iväg, men vi hörs igen nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0