Urban Decay

Det blev en del inköp i Spanien och här ska ni få se ännu ett. Jag ville ha med mig en palett hem ifrån Urban Decay och jag valde mellan den här och Naked, även om Naked är helt underbar med alla sina bruna skugor så föll valet på den här. Jag har en hel del bruna skuggor redan så tänkte att det kanske är lite roligare med några mer färgglada också.



Paletten kommer tillsammans med en miniflaska av Primer Potion, flaskan är fruktansvärt söt och kanon att ha med sig om man ska vara borta en kortare tid.


Skuggorna är uppe från vänster: Snatch, Mildew, Flash. Nere från vänster: Painkiller, Smog och Tosted.
Tror jag får stor användning av de flesta, painkiller är nog den som jag lär använda minst men den är riktigt fin ändå.


Swatches på skuggorna i samma placering som i asken.
Det svarta strecket är från 24/7 Glid on eye pencil Zero som också följer med asken.
Jag tycker atta lla ksuggorna utom Smog blir väldigt metalliska, medan Smog är metallisk men även innehåller glitter. Gillar verkligen grön-guldiga Mildew. Painkiller lär nog bli minst använd, men tror ändå den kan bli jättesnygg på sommaren när man är lite brunbränd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0