En sista FOTD innan resan

Jag trodde inte alls jag skulle hinna titta in mer här innan resan, men bloggen locker mycket mer än ångesten över den tomma resväskan som ligge rpå min säng.
Vi får se om jag kanske tar några bilder på sminkningar i Spanien som jag kanske visar upp sen, allting beror på om det blir något roligare än typ bara mascara och lite ögonbryn.

Här kommer i alla fall dagens sminkning.





Ansikte:
Visions Fresh Face Foundation
Visions Peach me Perfect Skin Gow
Rimmel Stay matte powder
ELF Blush Coy
TBS Cheek and Face powder Berry

Ögon:
MUS Hightechlighter Saturn som primer
TBS Cheek and Face Powder som ögonskugga, löven har lika färger så de har fördelats på ögonlocket och under ögat
MAC Eye Kohl Smolder
MUS Max lashes
MUS Tri Brow color

Läppar:
TBS Läppstift nummer 42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0