FOTD

Här kommer gårdagens sminkning.
Det regnade och var allmänt trist ute när jag sminkade mig för en dag på stan så blev något enkelt som förhoppningsvis skulle hålla i regnet. Bilderna är ifrån när jag kom hem igen.





Ansikte:
Visions Fresh Face Foundation
Visions Peach me Perfect Skin Gow
Rimmel Stay matte powder
ELF Blush Coy
MUS Wonderpowder Blush Goddess

Ögon
MUS Hightechlighter Saturn som primer
MUS Mucroshadow Satin på ögonlocket
MUS Microshadow Sibiria som highlihter
MNY Eyeshadow nr 441 i globlinjen
MUS Cake eyeliner Black
MUS Mascara Max Lashes
MUS Tri Brow Color

Läppar
MNY My gloss nr 365

Tja vad inhanlades då? Lite nödvändigheter inför resan som ett torrschampo och ett par nya jogginskor. En liten nagelfil fick även följa med hem. Två produkter ifrån MNY (som ni redan fått se) blev det också. Nu ska allting jag behöver finns här hemma så nu gäller det bara att packa smart.

Har fortfarande lite beslutsångest om vilka sminkprodukter som får följa med, dagtid blir det väldigt lite smink, men på kvällarna vill jag ändå kunna ha lite mer skuggor. Funderar på om jag ska ta med mina paletter ifrån Make Up Factory, de är smidiga att ha med utan att jag behöver ha med alla skuggor i singelförpackningar.

Vi får helt enkelt se.

Nu börjar det dra ihop sig så får se om jag hinner blogga något mer innan jag åker, har massor av saker att göra så om jag inte hinner titta in hit så får ni hadet kanon så hörs vi när jag kommer hem igen och förhoppningsvis har jag massor av nya produkter att visa då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0