Going Dark

Jag har varit blond så länge jag kan minnas, mörkare utväxter då och då, mitt hår har verkligen mörknat och jag har mest lagt i slingor i utväxten. Har funderat länge, länge på att färga det mörkare men inte riktigt vågat. Pratade med min frisör och vips så var det bestämt att det skulle bli mörkare.
Mitt håt var ganska ljust och blekt innan så vi valde en inte allt för mörk toning som vi hoppades ville fastna på mitt hår.

Det känns kanon och väldigt naturligt, trodde det skulle vara väldigt ovant men jag trivs som fisken i vattnet och har än så länge bara fått possitiva kommentarer ifrån vänner och bekanta, men det hårdaste provet är kvar, att visa upp det för mormor och morfar, haha. Mormor kommer väl aldrig förlåta mig ;)




Så här såg det ut när jag kom hem ifrån frisören.

Sminket var ingenting avancerat, kommer inte ihåg vilka ögonskuggor jag använde men läppstiftet är mitt nya Crust ifrån Make Up Store


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0