MNY

Två produkter till har hittat hem till mig ifrån MNY

Det blev ett till läppglans och ett till nagelleack.

Läppglansen i hylsa är mina favoriter än så länge. Var sugen på de i tub men jag avskyr tubförpackningar och tyckte att alla hade väldigt stora glitterkorn i sig.
Nummer 365 fick följa med mig hem denna gång. Tror det kan bli kalasfint ovanpå läppstift men fungerar kanon själv också.



  



Nagellacket blev nummer 445. Färgen är guldig och silvrig och riktigt läcker. Den kommer säkert vara en kandidat när jag ska välja jul-manikyr.



 

Nästa gång ska jag nog våga mig på ett läppglans i tub ändå, har även ett par andra produkter som jag är lite sugen på, men dte får vänta ett tag nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0