MNY

I början av förra veckan hittade jag MNY inne på Åhlens och några godbitar fick följa med mig hem.



  

Min favorit än så länge är läppglanset nummer 165 i hylsa. Jag gillade att förpackningen är ganska liten och väldigt fick-vänlig med sina knappt nio cm. Konsistensen var jätteskön på läpparna även om man kan känna några glitterkorn om man är kinkig. Jag har använt mitt flitigt och kommer garanterat köpa på mig flera nyanser.



  

Min nästa favorit är det midnattsblå lacket nummer  665. I vissa vinklar är det svart, i andra riktigt mörkt blått och för att i nästa vinkel visa allt skimmer som finns i det. Kanonsnyggt är det och det har suttit på mina naglar i en vecka och var inte speciellt kantstött så bra kvalité var det också.

 





Den produkten jag inte ännu hunnit testa är ögonskuggan nummer 441. Det känns som en jättefin vardarsskugga och konsistensen är väldigt krämig, på bilden är den swatchad på handen utan primer och tycker den verkar vara väldigt fin i kvalitén så den ska testas inom kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0