Historien om rouget

Igår visade jag en hög på det jag shoppade förra veckan. NU tänkte jag visa upp en sak i alla fall.

Och som "vanligt" ska det väl inte gå smärtfritt att handla. Jag berättade vad jag ville ha, jag handlade, när jag sitter på pendeln hem så ser jag att jag fått fel rouge. Suck. Den andra nyansen var allt annat än användbar för mig så det var bara att ringa och be dem lägga undan ett åt mig och ta mig in till stan igen nästa dag mitt i all flytthets. Suck. Tur jag upptäckte det när jag fortfarande var i Stockholm i alla fall.

Här är i alla fall rouget :)
För er som inte känner igen det är det Mighty  Aphrodite ifrån Wonder woman kollektionen från MAC.





Än så länge oanvänt men tror jag kommer att använda det ganska flitigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0