Update

Just nu är det lite upp och ner för mig.

Upp - Har varit och handlat jobbkläder idag, arbetsskor, arbetsbyxor och vattentät jacka - På måndag börjar jag

Ner - Regnbyxorna var tre dm för långa så är utan regnbyxor den första tiden

Upp - Bakat skitgott bröd

Ner - Insett att min ögonkräm OCH dagkräm håller på att ta slut

Upp - Gick bra att ha lillkatten lös ute första gången

Ner - insett att min ögonsmärta den senaste tiden beror på en fet vagel UNDER ögonlocken, inte undra på att det gör ont. Har bara haft "smärtfria" på kanten till ögonlocket tidigare och den här är hundra gånger värre.


Jag skulle kunna fortsätta listan ett tag till, idag var en händelserik dag på den fronten. Sminkfronten får vila lite. Att gå från arbetslös till heltid kommer göra att jag har mindre tid och att jag förmodligen kommer vara totalt slutkörd en tid framöver när jag vänjer mig vid att jobba igen.



Imorgon får det nog bli något färgglatt i sminkväg för att muntra upp mig lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0