Dag 8. Brukar du använda foundation? Isåfall vilken är din färg och favorit? Flytande, fast eller mineral?

Foundation använder jag dagligen.
På sommaren föredrar jag en minrealfoundation medan jag på hösten går äver på en flytande foundation.



Loréal True Match Minrelas foundation är min favorit på sommaren. Den har ett naturligt solskydd som är kanon för mig som jobbar ute och vistas ute mycket på min fritid. Nyansen jag använder heter W4 Natural Golden

När det gäller flytande foundations är min favorit Matt Foundation ifrån Make up Store. Nyansen jag har heter Cream.

Jag kan väl inte säga att jag provat mig fram jättemycket, utan har ganska tidigt hittat de som jag trivs med. Skulle dock gärna prova mig fram lite mer, men tycker det är svårt att vetal i vilken ände man ska börja leta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0