Delirium

Gammal kärlek rostar aldrig sägs det och när det gäller den här paletten stämmer det. Redan när den släptes gillade jag den, men på den tiden var jag lite feg när dte gällde färger och velade för länge och när jag väl bestämt mig gick den inte att få tag i längre, tills nu. Nu under emllandagarna såg jag den i en plastlåda inne på Åhlens och tog den direkt, nu skulle jag verkligen ha den.
Den är så fin och har riktigt snygga färger som är bra i pigmenteringen. Ett guldkorn i samlingen över fina paletter.





IsaDore Eyeshadow Palette Delirium

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Haha :D Ja, det hade kunnat vara så. Jag kör på rödglittriga naglar.. men tror det blir glittrigt smink också. Kan dock inte bestämma vilka färger :(

2011-12-30 @ 21:10:33
URL: http://makeupartisten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0