Mellandagsshoping

Har nyss kommit hem ifrån en snabb shoppingrunda. Det blev lite smått och gott i alla fall, inga stora investeringar direkt. Tyckte dock att jag gjorde några fynd, för dyrt var det långt ifrån.



Duopack med parfym ifrån Clean. Sommaredition med två sommardofter för 119:-
Stay Real foundation från Nivea 70%rabatt så 39:-
Extreme Resist foundation från Nivea 70% rabatt 43:-
Eyeshadow Palette Delirious från IsaDora, en gammal kärlek som jag aldrig fick tag i då nu 79:-
Två knubbiga gloss/stiftpennor från MNY nr 162 och 380. 29:- styck
Volyme shine ultra glossy lipstick Berry Jelly 03 från Nivea ca 30:-

Åhlens reade ut hela Niveas kosmetikasortiment för 70%, helt galet så jag köpte två nya foundations, en med lätt täckning och en med hög täckning. Ett super mjukt och härligt läppstift fick också följa med.

De knubbia gloss/stiftpennorna verkade vara en nyhet ur deras Red Riding Hood kollektion som var nyupppackad. Super härliga i konsistensen. Jag köpte den röda och den ljusaste nude-nyansen. Det fanns även en korallorange, en ceriserosa och en ljusare rosa tror jag.

Palette från IsaDora är en gammal kärlek, en produkt jag velade om när den kom och när jag väl bestämt mig gick den inte att få tag i, så när jag såg den ligga i en låda tog jag den utan att ens tveka.

Jag är klart nöjd med mina fynd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0