Pyssel

Idag var jag på julklappsjakt. Kom hem med en sak. En brunt nagellack till mig själv. Försökte blanda till ett brunt lack igår men allt blev lila eller mörkrosa eller grått, haha, när jag var liten och blandade vattenfärger och så blev allt brunt, men när man vill det så går det inte. Anledningen till dte bruna lacket är att jag är sugen på att pyssla ihop lite pepparkaksinspirerade naglar, vi får se hur resultatet blir. Ikväll och imorgon har jag fullt upp, vi ska ha julavslutning i föreningen imorgon och ikväll ska priserna förberedas och imrogon ska det bakas och kokas knäck inför kvällens avslutning.

Börjar få lite julinspiration till smink oh naglar nu, röda nyanser på naglar, rött läppstift, glittriga sminkningar i guld, brunt och rött. Ah, ljuvliga julsminkningar.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Låter bra, hoppas ni hittar nån fin :D

2011-12-13 @ 21:47:59
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0