Skönhetsklappar

I år slog jag nog rekord i skönhetsklappar.
Här kommer snabb kik på vilka skönhetsklappar jag kunde hitta i kassen (ja för i år hade vi ingen gran, haha)


På bilden ser vi bland annat parfym, duschtvålar, body lotion, ansiktkräm, läppbalsam, kroppsolja, presentkort och ögonskuggor. Bara märkena gör mig helt lyrisk, eller vad sägs om saker från Dior, Sephora, Mac, Make up Store och Nuxe liksom ?
Självklart ska vi kika närmare på alla sakerna, men det får bli när jag sitter vi min riktiga dator och inte pappas bärbara utan bildredigeringsprogram. Nu ska jag in till staden och kika lite på mellandagsrean och se om man kan fynda något.

Hoppas att ni fick en härlig jul alla. Själv var jag ju inte med familjen eftersom de är utomlands men jag roade mig bäst jag kunde ändå och fick en ganska härlig jul trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0