Inköpslista

Jag har precis suttit och skrivit en inköpslista, och då menar jag inte en vanlig för mat, utan för smink så klart.

Jag fick en makeupkurs på make up Store i julklapp och imorgon är det dags så har suttit och kikat på hemsidan och skrivit ner produkter som jag ska kika närmare på imorgon. Så vi får helt enkelt se vad jag kommer hem med, men jag är taggad till tusen för lite shopping :)

Förhoppningsvis är ljuset skapligt när jag kommer hem så ni även kan få se årets första sminkning.

Jag har fullt upp som vanligt. Igår kom jag hem igen och nu är jag hemma i två dagar till och sedan åker jag iväg igen i fyra dagar. Jag ska försöka fixa några några tidsinställda inlägg om jag hinner så ni får något nytt att kika på medan jag är iväg och roar mig.

Här får ni en gammal bild så länge. Ögonskuggorna är Nox och Flamenco och läppstiftet är Stage med Potgloss Ski ovanpå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0