Usel bloggare

Just nu är jag riktigt dålig på att blogga.
Jag har fullt upp med jobbsökande, ideelt arbete och göra allt annat som ska hinnas med hemma.

Imorgon är det dags för en ny tur till arbetsförmedlingen och sen sätter jag mig på ett tåg till min pojkvän och är hemma igen nästa vecka.

Jag har inte förberett några tidsinställda inlägg för jag har inget material att göra inlägg av just nu. Jag har sminkat mig vardagligt och inte tagit några bilder alls den senaste tiden och nagellacken jag använt är alla redan uppvisade och inga nya roliga produkter inhandlade.

Det blir lite bloggpaus här så länge men snart ses vi igen :)


En sminkning med Blush Metal Cherry och Hightechlighter Space ifrån Make up Store

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0