Just nu...

...sitter jag och väntar. Väntar på att nagellacket ska torka.

Som den äkta Pirates-nörd jag är så blev det fler lack köpta ur Pirates-kollektionen från OPI.

Sedan tidigare har jag gröna Mermaid Tears och rosa Sparrow med the Drama.
Idag inhandlades det gråa Skull and Glossbones, beige/rosa Steady as She Rose och lila Planks a lot.

Det är det khakigröna Stranger Tides kvar och känner jag mig själv så kommer det snart bo hos mig med.
Jag älskar namnen, och nyanserna är sjukt användbara och de jag provat än är riktigt trevliga att lacka med och hållbarheten super.

Just nu pryder Steady As She Rose mina naglar med en klick lila Planks a lot på ringfingernageln. Passar fint till tjejmiddagen jag ska på imorgon.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag ringde dem om den kollektionen igår. De sa att KICKS hade inte hunnit med att beställa kollektionen i tid när de gjorde order, så den kommer om cirka 2-3 veckor sa hon i kundtjänst. Dock ska jag hålla utkik lite då och då i alla fall.

2011-07-12 @ 22:41:29
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Postat av: Hanna

Visst suger det, vill ha Lipstick Ever Hip, som alla andra ^^.

2011-07-14 @ 23:27:02
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0