Kickshopping

Igår var det paketöppning. Min beställning ifrån Kicks hade kommit. La beställningen sent på tisdagskvällen och på torsdagen landade den i brevlådan, snabbt och bra jobbat Kicks!

Beställde lite saker jag varit sugen på ett tag samt en av ögonskuggorna ur Semi Precious kollektionen. Velade länge om jag skulle köpa en rouge ifrån kollektionen men kunde inte välja nyans så får se om någon av de jag vill ha finns kvar när jag bestämmt mig.

Hur som så har jag noll koll på min kamera så satte min pojkvän (som är nybliven kameranörd) på att hjälpa mig fota produktbilder till bloggen, ja det var ju ett projekt kan man säga. Ta bilder kan han, men att få dem bra (och som jag vill) samt att färgåtergivningen blir bra var lite svårare, hur som är tanken att jag ska få igång bloggen så fort jag hunnit flytta och komma iordning.

Jag får se när jag får bilderna på min Kicks-beställning, jag har fått skicka ut honom en gång för att bilderna inte riktigt blev som jag ville, så vi jobbar på att lära honom att förstå hur bilderna ska tas :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0