Nu händer det grejer!


Nu händer det grejer kan jag säga. Det är torsdag idag (måste skriva det och säga det med jämna mellanrum för att inte glömma bort vilken veckodag det är, är tokdålig på att komma ihåg dagar) Vilket innebär att jag flyttar om FYRA dagar. Skrämmande och härligt på samma gång.

Idag ska jag strax ut och lacka klart vårat vardagsrumsbord och även lacka lite på en byrå som genomgår en förvanling från rödbetsad till mörk brun/svart med lackbest.

Imorgon ska vi iväg till F:s kompisar efter jobbet och på lördag är jag i Västerås hela dagen och söndagen ska spenderas i Rudskoga. Som ni förstår är det inte mycket tid över och jag ska även hinna packa iordning inför flytten på måndag.

Fullt upp, javisst. MEN jag har hunnit shoppa och inte bara lite.
Idag hämtade jag ut en beställning ifrån ELF med lite gott och blandat och lade nyss en beställning på HQhair.com på en Urban Decay Naked Palett. Som jag längtat efter den paletten. Jag dissade den i Spanien och har ångrat mig sedan dess. Bror min hittade den inte när han var i London och alla webshopar har varit slutsålda när jag tittat, men nu har jag klickat hem den så snabba er att göra det ni också om ni är sugna.  Den finns även för några kronor mer på Beautybay.

Jag kommer vara fårnvarande nu ett tag igen, men har lagt in några tidsinställda inlägg samt kommer försöka uppdatera när vi får tillfälle. Förhoppningsvis få vi internet snabbt men sen ska man hitta sminket och tiden också :)



***Uppdaterat.
Såg nu att ELF hade 50% på allting om man uppgav rabbatkod SUPERELF50
Så passade på att göra ännu en beställning med lite smått och gott som valdes bort i slutändan i förra beställningen. Tror jag har flera guldkorn både i beställningen jag just fått hem och den som nu är på väg till mig. 13 produkter för totalt 243 kronor frakten inräknad är allt annat än fy skam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0